czwartek, 25 lipca 2013

Wakacje - Holidays

Wakacje są przecudowne. Wydaje się, że jest to okres roku, w ramach którego można spędzać więcej czasu z rodziną, grać w gry bitewne, czytać zaległe ksiązki. Oraz oglądać półnagie, opalone nastolatki. Pełen wypas, prawda?
Holidays are great. It seems that during them one can spend more time with own family, for wargaming and for reading books. And for watching almost naked, sunburnt teens... Great, yup?

Po trzydziestce mam niemal równie duże piersi, co one...
In my mid thirties my boobs grow to almost this size..



Tymczasem okazuje się, że zamiast grania siedzimy pół dnia z dzieckiem w wodzie. Potem jesteśmy tak padnięci, że czytanie wydaje się działaniem godnym tytanów. Figurki miast przyciągać - odpychają. Instrukcje do gier planszowych są takim samym koszmarem co Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26.08.2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Nawet nastolatki, dzięki paskudnej pogodzie, są jakby mniej pociągające...
In contrast - in place of playing one spend half of day in water with own kids. After that you are so tired that reading is a titanic activity. Miniatures repulse. War board games instruction are as boring as [place here name of your "favourite" enactment]. Even teenagers, thanks to awful weather, are less appealing...


No naprawdę - czerwony kostium nie wystarcza, żeby załapać się do Słonecznego patrolu...
Red swimsuit doesn't always make you Baywatch babe...

Niemal chce się wrócić do pracy. Niemal, bo jednak coś mi się udało zrobić w ramach hobby:
- dokończyłem ruinki (mam nadzieję, że w sierpniu będzie je można zobaczyć na blogu w akcji),
- przeczytałem kilka książek (wrażenia wkrótce),
- zacząłem przygotowywać modele do malowania (nienawidzę usuwania linii podziału formy),
- kupiłem nowe gry, w które nie będę miał z kim zagrać (jacyś chętni na Fox Two Reheat...?).
I almost want to go back to work. Almost because against those odds I' ve managed to:
- finish ruins for LOTR (I hope that I will play and show them on blog in august),
- read some books (impressions soon),
- started to prepare models to painting (I hate mold line),
- buy some new rules I'll never play (Fox Two Reheat anyone?).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz