poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Opowieść dwóch Wodzów - Warband tydzień 3

Wstępu tytułem

Minął kolejny zapracowany tydzień, a jednak... udało mi się. Córka znowu zawaliła, ale odgraża się, że już wkrótce siądzie do Warbanda i mnie przegoni - uwierzcie - tak się stanie.

Niby wygląda beznadziejnie, ale z odległości 50 centymetrów jest super. :)

Żyrokopter Krasnoludów Pagórkowych

Muszę zainwestować w lupę malarską...

Łańcuszek runiczny poprawię w ramach ostatecznej wykończeniówki.

Będzie siał popłoch wśród Wampirów. ;)

Wystarczy chwycić za pędzel...
Gdyby nie praca pomalowałbym dwa, ale praca była, to jest jeden. I tak się cieszę, bo armia powoli pęcznieje. Tak, wiem - zacząłem od najprostszych modeli, ale liczy się, że dwie podstawki gotowe do opodstawkowania.

Straszne Wilki Przedwiecznych Wampirów

Patrz ubiegły tydzień. W szkole Młodą zawalili sprawdzianami. Poprawi się...

Plany na najbliższy tydzień

Łucja: trzy podstawki Strasznych Wilków. :)

Ja: Strzelcy. Jest spora szansa, że tym razem mi się nie uda, ale zbliża się Majówka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz