poniedziałek, 17 marca 2014

STUG III G - praca w toku

Praca mnie zabija. Jak uda mi sie skończyć jedną rzecz, to zaraz druga woła o uwagę.
Mimo to próbuję coś robić.
Jakiś czas temu zacząłem sklejać STUG III G do Flames of War. Wczoraj, lekko chory, olałem pracę i oskrobałem drugą maszynę z zestawu Achtung!. Nawet na chwilę wziąłem też pędzelek do ręki. Efekty mizerne (tylko częściowo naniesiony podkład).
Po weekendzie powinienem mieć nieco więcej czasu.
Tia.


My work is killing me. If I finish one tusk the next calls me out immediately.
But still I'm fighting to hobby.
Some time ago I started to glue STUG III G for Flames of War. Yesterday, lightly ill, I prepared second machine from Achtung! set. I even started to paint them what one can see on picture below.
I think that after weekend I will have much more spare time.
Yup. For sure...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz