środa, 5 lutego 2014

Flames of War czas zacząć

Moja Żona postanowiła dokonać przemeblowania. Wspaniałomyślnie zgodziłem się. Jednak moja kapitulacja nie była bezwarunkowa. Będą meble jeśli zaczniemy grać wspólnie w jakąś grę bitewną. O dziwo Żona zgodziła się... Tylko postawiła jeden warunek - gra musi być historyczna. No i dlatego kupiłem podstawkę Achtung do Flames of War. Wiem - Open Fire wychodzi taniej. Tylko, że jak Żonie odechce się grać, to wtopiłem jedynie 100 zł (z przesyłką z Wielkiej Brytanii!), a nie 200-250.
My wife lately decided that we buy new furniture. I humbly agreed. But under one condition. We gonna play some wargame together... She also agreed (yup; believe it or not...). But under, this time her, one condition. It must be historical game. So that's why I bought Flames of War Starer Set: Achtung. I know - it's not the best starter (Open Fire is relatively much cheaper). But if my Wife will cancel her agreement my loses will be only 100pln (including p&p from GB) not 200 or even 250pln as it would be in case of Open Fire.



W skład zestawu wchodzi mini podręcznik do najnowszej 3 edycji Flames of War (296 stron, pełen kolor, papier kredowy), broszurka wprowadzająca (16 stron - to ta większa na zdjęciu), 3 Shermany M4A1, 2 StuG G, 5 kostek w dwóch różnych kolorach i 6 magnesów do zamocowania wieżyczek Shermanów).
This set includes: mini rulebook (296 pages, full colour), introduction booklet (16 pages - it's the bigger one on picture),  3 Shermans M4A1, 2 StuGs G, 5 dice in two colours and 6 magnets to mount Shermans turrets. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz